Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

PIWE. 321/1/2014                                                                 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

 

Przetarg organizowany jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

 

  1. Zamawiający /Organizator przetargu/:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, Tel.: 17 22-18-981; fax: 17 22-18-635; e-mail: sekretariat@piw-ropczyce.pl; www.piw-ropczyce.pl.

  1. Przedmiot zamówienia /przetargu/.
  1. Nazwa przetargu:  

Poprawa infrastruktury technicznej terenu przy budynku

Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach.

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Montaż na skarpie palisady betonowej w dwóch rzędach o łącznej długości 65 m, wyrównanie powierzchni skarpy ziemią z wykopu oraz utwardzenie powierzchni skarpy grysem kamiennym marmurowym o grubości 5 cm, uzupełnienie trawnika.

2) Wymiana okładziny schodów zewnętrznych od strony frontowej, z płytek gres na okładzinę z płyt kamiennych granitowych – 12 m2.

  1. Miejsce wykonania: siedziba Zamawiającego, 39 – 100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a.
  2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
  3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
  1. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od daty podpisania umowy.
  1. Określenie wysokości, sposobu i terminu wniesienia wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

  1. Zaliczki.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

  1. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  2. Wiedza i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
    1 roboty budowlanej, której przedmiotem jest utwardzenie nawierzchni gruntowej
    lub profilowanie skarpy o wartości co najmniej 15 000 zł i 1 roboty budowlanej, której przedmiotem jest  budowa lub remont schodów wraz z okładziną płytami o wartości co najmniej 12 000 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana
    w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  3. Potencjał techniczny. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
    o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia – kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana
    w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  1. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć uczestnicy przetargu w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją
    o podstawie dysponowania tymi osobami.
  4. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  1. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
  2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
    16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
  3. Pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), w przypadku, gdy formularz oferty został podpisany przez pełnomocnika.
  1. Kryteria oceny ofert – najniższa cena.
  1. Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy:
  1. Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów na osobnym dokumencie obejmującym jej treść.
  2. W przypadku dokonania wyboru oferty przewiduje się podpisanie umowy o treści według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy polegające na zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy,
    z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadzie różnicowej względem robót pierwotnych i zamiennych. W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, usprawni proces realizacji i zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
  1. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert: 12.11.2014 r. godz. 1200

Miejsce składania ofert: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach,  39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, pokój nr 4 sekretariat.

  1. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  1. Informacje dodatkowe:
  1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piw-ropczyce.pl, bip.piw-ropczyce.pl
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a.
  3. W uzasadnionych przypadkach przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru, w szczególności gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
SIWZ z załącznikami Plik zip 711.23 KB
Załączniki do edycji Plik zip 43.66 KB
dokumentacja Plik zip 1.56 MB
przedmiar Plik zip 28.55 KB
specyfikacje Plik zip 302.88 KB
powrot
Podmiot publikującyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
WytworzyłEwelina Bal-Plezia - Specjalista2014-11-04
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2014-11-05 09:23
Modyfikacja Administrator BIP - Redaktor BIP 2019-05-09 12:31
Ostatnio dodane
Treści
data dodania: 2019-05-10
data dodania: 2019-05-10
data dodania: 2012-09-08
data dodania: 2012-09-08
data dodania: 2012-09-08
Newsletter
Wygenerowano: 19 marca 2024r. 09:48:07
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.