Powiatowy Lekarz Weterynarii Ropczycach działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 228) informuje o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży w formie aukcji internetowej na portalu aukcje-publiczne.gov.pl

Lp Nazwa Rok pozyskania Nr ewidencyjny Wartość ewidencyjna Stopień zużycia Wartość
1 Krzesło obrotowe VIRE 2008 II - 30 270,00 80% 54,00
2 Krzesło obrotowe VIR-N LUX 2011 II - 40 289,05 70% 86,72
3 Krzesło obrotowe VIR-N LUX 2011 II - 41 289,05 70% 86,72
4 Krzesło obrotowe BILLUM 2017 II - 58 160,00 60% 64,00
5 Krzesło obrotowe LINCOLN 2019 II - 60 199,01 60% 79,60
6 Krzesło obrotowe LINCOLN 2019 II - 61 199,00 60% 79,60
7 Krzesło obrotowe LINCOLN 2019 II - 62 199,00 60% 79,60
8 Krzesło obrotowe LINCOLN 2019 II - 63 180,00 60% 72,00

Aukcje licytacyjne dostępne są pod poniższymi linkami:
 
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=2b4c6cf92a12
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=757ae1d6b13d
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=315508dc0081
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=5f5e9d8c80ab
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=54255488b1d8
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=3cfc38a6680e
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=e15e5e1c24bf
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=3360410e60b7
 
Zasady sprzedaży:
  • Osoby zainteresowane udziałem w licytacji są zobowiązane w pierwszej kolejności do dokonania rejestracji na portalu aukcje-publiczne.gov.pl
  • Aukcję wygrywa uczestnik, który złoży najwyższą ofertę zakupu w czasie jej trwania.
  • Osoba, która wygra licytację, jest zobowiązana skontaktować się z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii w Ropczycach w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia aukcji, w celu ustalenia szczegółów dotyczących odbioru pojazdu, dokonania płatności oraz podpisania umowy kupna–sprzedaży.
  • Nabywcy zostanie wystawiony dokument potwierdzający sprzedaż w formie „Naliczenia opłaty”, który zobowiązuje do uiszczenia należności w wyznaczonym terminie na rachunek bankowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach
  • W przypadku braku kontaktu lub nieuiszczenia zapłaty w określonym terminie, nabywca traci prawo do zakupu, a prawo to przechodzi na uczestnika, który złożył kolejną najwyższą ofertę.
  • Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym oraz podpisaniu umowy kupna–sprzedaży.
  • W dniu wydania zostanie sporządzony protokół zdawczo–odbiorczy, potwierdzający przekazanie przedmiotu nabywcy.
  • Odbiór zakupionego przedmiotu odbywa się we własnym zakresie, z siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podmiot publikującyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
WytworzyłEwelina Bal-Plezia - Specjalista2025-11-21
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-11-21 10:17
Powiatowy Lekarz Weterynarii Ropczycach działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 228) informuje o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do sprzedaży w formie aukcji internetowej na portalu aukcje-publiczne.gov.pl
 
Przedmiot sprzedaży:
  • Marka i model: Fiat Panda
  • Rok produkcji: 2005
  • Pojemność silnika: 1.2
  • Rodzaj paliwa: benzyna
  • Forma sprzedaży: aukcja publiczna
 
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży dostępne są pod poniższym linkiem:
https://aukcje-publiczne.pl/public/auction.php?code=7f3f41cf657a
 
Samochód można obejrzeć w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach, przy ul. Mickiewicza 57A, 39-100 Ropczyce, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie.
 
Zasady sprzedaży:
  • Osoby zainteresowane udziałem w licytacji są zobowiązane w pierwszej kolejności do dokonania rejestracji na portalu aukcje-publiczne.gov.pl
  • Aukcję wygrywa uczestnik, który złoży najwyższą ofertę zakupu w czasie jej trwania.
  • Osoba, która wygra licytację, jest zobowiązana skontaktować się z Powiatowym Inspektoratem Weterynarii w Ropczycach w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia aukcji, w celu ustalenia szczegółów dotyczących odbioru pojazdu, dokonania płatności oraz podpisania umowy kupna–sprzedaży.
  • Nabywcy zostanie wystawiony dokument potwierdzający sprzedaż w formie „Naliczenia opłaty”, który zobowiązuje do uiszczenia należności w wyznaczonym terminie na rachunek bankowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach
  • W przypadku braku kontaktu lub nieuiszczenia zapłaty w określonym terminie, nabywca traci prawo do zakupu, a prawo to przechodzi na uczestnika, który złożył kolejną najwyższą ofertę.
  • Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym oraz podpisaniu umowy kupna–sprzedaży.
  • W dniu wydania zostanie sporządzony protokół zdawczo–odbiorczy, potwierdzający przekazanie przedmiotu nabywcy.
  • Odbiór zakupionego przedmiotu odbywa się we własnym zakresie, z siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Podmiot publikującyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
WytworzyłEwelina Bal-Plezia - Specjalista2025-11-04
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-11-04 09:52
Powiatowy Lekarz Weterynarii Ropczycach działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa  (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 228) informuje o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego będących przedmiotem darowizny.
Wykaz zbędnych składników majątku wraz z opisem ich stanu techniczno-użytkowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszej informacji.
Przy gospodarowaniu składnikami rzeczowymi majątku ruchomego uwzględniono w pierwszej kolejności potrzeby innych jednostek budżetowych. W związku z brakiem zainteresowania informuję, że zagospodarowanie zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego odbywa się poprzez darowiznę na rzecz jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2025 r. poz. 1043 z późn. zm.), niebędących jednostkami sektora finansów publicznych, oraz fundacji lub organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną, z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych.
Jednostki wymienione w § 38 ust. 1 wymienionego wyżej rozporządzenia, zainteresowane otrzymaniem składników rzeczowych majątku ruchomego wymienionych w załączniku nr 1, mogą składać pisemne wnioski o darowiznę (z zastrzeżeniem § 38 ust. 7), zawierający w szczególności:
1) nazwę, siedzibę i adres zainteresowanego podmiotu;
2) wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;
3) oświadczenie zainteresowanego podmiotu, że składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym;
4) zobowiązanie zainteresowanego podmiotu do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny;
5) wskazanie sposobu wykorzystania składnika rzeczowego majątku ruchomego przez podmiot wnioskujący o darowiznę;
6) uzasadnienie, w tym uzasadnienie potrzeb zainteresowanego podmiotu.
Na żądanie organu lub jednostki, o których mowa w § 1, zainteresowany podmiot przekazuje statut albo inny dokument określający jego organizację oraz przedmiot działalności.
Wniosek o darowiznę stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej informacji.
W przypadku, gdy co najmniej dwie jednostki wymienione w § 38 ust. 1 ww. rozporządzenia, będą zainteresowane składnikami ruchomymi, o przydziale składnika rzeczowego majątku ruchomego decyduje kolejność wpłynięcia wniosków oraz analiza potrzeb podmiotu wnioskującego. Darowany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany na koszt wnioskującego w terminie i miejscu uzgodnionym z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w Ropczycach.
Wnioski należy składać pisemnie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach ul. Mickiewicza 57A, 39-100 Ropczyce albo w postaci elektronicznej za pośrednictwem ePUAP: /PIW_ROPCZYCE/skrytka1815 lub e-mail: sekretariat@piw-ropczyce.pl  do dnia 17.11.2025 roku do godz. 15:00.
Zbędne i zużyte składniki majątku ruchomego, wymienione w załączniku nr 1, można obejrzeć w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Ropczycach, ul. Mickiewicza 57A, 39-100 Ropczyce w poniedziałek w godz. 08:00-16:00, od wtorku do piątku w godz.07:30-15:30 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
Podmiot publikującyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
WytworzyłEwelina Bal-Plezia - Specjalista2025-11-03
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-11-03 14:31
Modyfikacja Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-11-03 14:37
Powiatowy Lekarz Weterynarii Ropczycach działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2303 z późn. zm.) informuje o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego.
Wykaz zbędnych składników majątku wraz z opisem stanu techniczno-użytkowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszej informacji.

Załączniki:

Załącznik nr 1 Plik xls 56.00 KB
Podmiot publikującyPowiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
WytworzyłEwelina Bal-Plezia - Specjalista2025-01-15
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-01-15 13:16
Modyfikacja Administrator BIP - Redaktor BIP 2025-01-15 13:19
rozwiń archiwum
zwiń archiwum