Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

PIWE. 321/1-1/2014                                    

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

 

Przetarg organizowany jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

I. Zamawiający /Organizator przetargu/:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, Tel.: 17 22-18-981; fax: 1722-18-635; e-mail:  sekretariat@piw ropczyce.pl; www.piw-ropczyce.pl.   

II. Przedmiot zamówienia /przetargu/.

  1. Nazwa przetargu:  

Poprawa infrastruktury technicznej terenu przy budynku

Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach. Roboty elektryczne.

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę instalacji doziemnej elektrycznej wraz z montażem lamp oświetleniowych na istniejących słupkach i w wiatach gospodarczych przy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach.
  1. Miejsce wykonania: siedziba Zamawiającego, 39 – 100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, działka nr ewidencyjny 1176/2, obręb 0001 Ropczyce.
  1. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej

III. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od daty podpisania umowy.

IV. Określenie wysokości, sposobu i terminu wniesienia wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

V. Zaliczki.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

VI. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełnienia  tych warunków:

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  2. Wiedza i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: 1 roboty budowlanej, której przedmiotem jest wykonanie doziemnej instalacji elektrycznej wraz z montażem lamp parkowych oświetlających teren o wartości co najmniej 9 000 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  3. Potencjał techniczny. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
    o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia – kierownik budowy
    w specjalności instalacji elektrycznej. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
  5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.

VII. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć uczestnicy przetargu w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
  4. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
  7. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
  8. Pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), w przypadku, gdy formularz oferty został podpisany przez pełnomocnika.

VIII. Kryteria oceny ofert – najniższa cena.

IX. Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy:

  1. Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów na osobnym dokumencie obejmującym jej treść.
  2. W przypadku dokonania wyboru oferty przewiduje się podpisanie umowy o treści według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy polegające na zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy,
    z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadzie różnicowej względem robót pierwotnych i zamiennych. W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, usprawni proces realizacji i zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.

X. Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert: 3.12.2014r. godz. 1200

Miejsce składania ofert: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, pokój nr 4 sekretariat.

XI. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

XII.  Informacje dodatkowe:

  1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piw-ropczyce.pl. bip.piw-ropczyce.pl
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a.
  3. W uzasadnionych przypadkach przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru, w szczególności gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podmiot publikujący
WytworzyłJacek Hryców - Informatyk2014-11-26 00:00
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2014-11-27 14:39
Modyfikacja Administrator BIP - Redaktor BIP 2014-11-27 14:41
Wygenerowano: 19 maja 2024r. 09:31:29
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.