Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

PIWE. 321/1/2014                                                                 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU CYWILNYM

 

Przetarg organizowany jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Zamawiający /Organizator przetargu/:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, Tel.: 17 22-18-981; fax: 17 22-18-635; e-mail: sekretariat@piw-ropczyce.pl; www.piw-ropczyce.pl.

Przedmiot zamówienia /przetargu/.
Nazwa przetargu:  Poprawa infrastruktury technicznej terenu przy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ropczycach.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Montaż na skarpie palisady betonowej w dwóch rzędach o łącznej długości 65 m, wyrównanie powierzchni skarpy ziemią z wykopu oraz utwardzenie powierzchni skarpy grysem kamiennym marmurowym o grubości 5 cm, uzupełnienie trawnika.

2) Wymiana okładziny schodów zewnętrznych od strony frontowej, z płytek gres na okładzinę z płyt kamiennych granitowych – 12 m2.

Miejsce wykonania: siedziba Zamawiającego, 39 – 100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od daty podpisania umowy.

Określenie wysokości, sposobu i terminu wniesienia wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zaliczki.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
1 roboty budowlanej, której przedmiotem jest utwardzenie nawierzchni gruntowej
lub profilowanie skarpy o wartości co najmniej 15 000 zł i 1 roboty budowlanej, której przedmiotem jest  budowa lub remont schodów wraz z okładziną płytami o wartości co najmniej 12 000 zł. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana
w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Potencjał techniczny. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu
o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby zdolne do wykonania zamówienia – kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Zamawiający nie określa szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana
w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, wg formuły: spełnia – nie spełnia.

Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć uczestnicy przetargu w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), w przypadku, gdy formularz oferty został podpisany przez pełnomocnika.

Kryteria oceny ofert – najniższa cena.

Umowa, informacje o istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy lub o ogólnych warunkach umowy lub o wzorze umowy:

Zawarcie umowy w wyniku przetargu nastąpi z chwilą złożenia przez strony podpisów na osobnym dokumencie obejmującym jej treść.
W przypadku dokonania wyboru oferty przewiduje się podpisanie umowy o treści według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy polegające na zmianie przedmiotu umowy, zmianie terminu wykonania umowy, zmianie wynagrodzenia Wykonawcy,
z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadzie różnicowej względem robót pierwotnych i zamiennych. W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, usprawni proces realizacji i zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.

Miejsce i termin składania ofert:

Termin składania ofert: 12.11.2014 r. godz. 1200

Miejsce składania ofert: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach,  39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a, pokój nr 4 sekretariat.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Informacje dodatkowe:

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piw-ropczyce.pl, bip.piw-ropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 57a.
W uzasadnionych przypadkach przetarg może zostać zamknięty bez dokonania wyboru, w szczególności gdy oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podmiot publikujący
WytworzyłJacek Hryców - Informatyk2014-11-04 00:00
Publikujący Administrator BIP - Redaktor BIP 2014-11-05 09:23
Modyfikacja Administrator BIP - Redaktor BIP 2014-11-05 09:25
Wygenerowano: 15 grudnia 2025r. 21:35:14
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.